Přihlášení

Zapomenuté heslo

Jednorázová zásilka

Vytvořit jednorázovou zásilku
Payment methods

Registrace

Výhody registrace jsou:
  • pokročilá správa objednávek
  • rozsáhlá historie zásilek
  • možnost platby převodem
Novinky
20.11.2020

Vánoce 2020 - vánoční provoz a objednávky hromadných rozvozů

Vážení klienti,

blíží se čas, kdy budete chtít svým obchodním partnerům poděkovat za spolupráci prostřednictvím větších či menších vánočních dárků.

Aby jste se mohli spolehnout na jejich doručení včas, tzn. nejpozději do 23.12.2019, prosíme vás o:

- Zadání vašich požadavků na vánoční rozvozy nejpozději do 10.12.2019

- Objednání formou vyplněné excelové tabulky se seznamem adresátů zaslané na email operator@mesik.cz, v prvním řádku tabulky najdete fiktivní vzorovou adresu. Ke stažení zde: MESIK_HROMADNA_OBJEDNAVKA.zip

Děkujeme vám za pochopení a těšíme se, že díky vzájemné spolupráci zvládneme předvánoční shon k Vaší plné spokojenosti.
Pokud máte jakékoliv doplňující dotazy, neváhejte se na nás obrátit.

Váš Mesík

05.06.2020

Zlevňujeme EXPRESS a RACE zásilky, nebojte se zrychlit!

S platností od dnešního dne měníme způsob účtování zásilek typu EXPRESS a RACE. Pro všechny rychlosti doručení nově zůstává výše sazby za přistavení stejná jako u zásilek NORMAL a mění se už jen cena za kilometr. Výsledkem je pak výrazná úspora, zejména u zásilek na kratší vzdálenosti. Zároveň by jsme rádi připomněli, že vzdálenosti počítáme dle vzdušných kilometrů, nikoliv skutečně najetých a na cenu nemá vliv ani doba jízdy, například čekání v kolonách a podobně. Kurýr není taxi.

Změna účtování se týká kategorií zásilek, u kterých došlo v průběhu března až června 2020 k úpravě cen.

Váš Mesík

29.11.2019

Provozní doba Mesíka na Vánoce a Nový rok

24.12.2018 - 9,00 až 16,00
25.12.2018 - 9,00 až 16,00
26.12.2018 - 9,00 až 16,00
31.12.2018 - 7,00 až 16,00
01.01.2019 - ZAVŘENO

10.12.2018

Úpravy od 1.1.2019 - nová kategorie Auto-L a zrušení slevy 5% na online objednanou zásilku

Vážení klienti,
kvalita služeb a včasné doručování vašich zásilek je pro naši kurýrní službu posláním. Vzhledem k situaci na trhu práce a potřebě zajistit dostatečné množství motivovaných kurýrů pro jeho plnění, jsme bohužel nuceni od 1.1.2018 zrušit naši tradiční slevu 5% na objednávky objednané online. Telefonické a online objednávky budou tedy v příštím roce účtovany stejně.

Od 1.1.2019 zavedeme také novou kategorii zásilek Auto-L, která vám úmožní ušetřit na přepravě některých zásilek, které by ve stavajícím ceníku spadaly do dražší kategorie PickUp.
Kompletní přehled změn týkajících se kategorií auto, Auto-L a Pickup je na připojeném obrázku. Tučným písmem jsou označeny změny.

Image Váš Mesík

30.11.2018

Změna pracovní doby dispečinku - od 07:00 do 21:00

Vážení klienti,
od 1.12.2018 dochází k úpravě pracovní doby našeho dispečinku. Dispečink vám bude k dispozici každý den od 07:00 do 21:00

Zásilky pro vás i nadále rozvážíme 24/7, tedy i v noci, ale je třeba je objednat předem v pracovní době dispečinku. Toto platí pro telefonické i elektronické objednávky.

U zásilek objednaných pro přepravu mimo pracovní dobu dispečinku, například v noci, dostane klient předem kontakt na kurýra, se kterým je pak možné domluvit případné změny v doručení zásilky.

Váš Mesík

16.10.2018

Rušíme kategorie zásilek Auto a Pickup ECONOMY od 1.11.2018

Vážení klienti,
od 1.11.2018 rušíme kategorie zásilek Auto ECONOMY a Pickup ECONOMY.
Kategorie Batoh ECONOMY v nabídce služeb zůstává.

Váš Mesík

08.09.2015

Sledování zásilek i pro neregistrované uživatele a další novinky.

U Mesíka je zvykem, že na našem online systému pracujeme neustále a různá vylepšení se objevují průběžně. Při poslední aktualizaci minulý týden jsme zavedli možnost sledovat zásilky v našem systému i pro neregistrované uživatele a rádi bychom vás s touto funkcí seznámili blíže.

V emailu s potvrzením zadání zásilky nýní uvádíme údaje pro sledování zásilky bez přihlášení. Jde buď o přímý link na zásilku nebo číslo a heslo zásilky, které můžete na našich webových stránkách zadat ručně.
Sledování můžete umožnit i adresátům zásilek. Už z dřívějšká máte možnost při objednání zásilky poslat adresátovi také upozornění SMS nebo mailem. Nově jsou údaje pro sledování zásilek uvedeny i v těchto emailech a adresát tak může zásilku sledovat.

A proč je dobré mít možnost sledovat zásilky? V našem systému můžete zjistit zejména v jakém stavu je doručovaní zásilky, číslo kurýra, který zásilku veze, jméno osoby, která zásilku převzala, komentář našich operátorů a další. Všechny údaje jsou aktualizovány v reálném časem z mobilní aplikace našich kurýrů.

Jako zajímavost můžeme uvést, že k našim zásilkám umíme už nějaký čas přiložit i fotografie pořízené kurýrem přes mobilní aplikaci a tyto fotografie si můžete zobrazit právě v online přehledu zásilek. Na požádání v poznámce k objednávce tedy můžeme třeba zdokumentovat stav zásilky v okamžiku doručení. Sami přikládáme fotografie zásilek pokud je zásilce změněna kategorie z důvodu jiné velikosti a i v dalších případech.

Váš Mesík

27.11.2014

Předvánoční novinka - plaťte za zásilky i online!

Potřebujete v předvánočním shonu rychle odvézt zásilku? Zapoměli jste něco doma? Potřebujete si poslat pro dárek do obchodu? Dopravní situace v Praze je zoufalá? Hodil by se Vám kurýr ale nemáte registraci u kurýrní služby a nemáte možnost nebo čas zaplatit za zásilku v hotovosti? Pak prostě na našem webu objednejte kurýra bez nutnosti registrace a zaplaťte online!

Máte u Mesíka registrován účet ale chcete si objednat soukromou zásilku, která zůstane v přehledech Vašeho účtu, ale nebude ve fakturačním vyúčtování? I v takovém případě můžete použít online platbu.

Mesík Vám přináší možnost bezhotovostních online plateb za zásilky ve spolupráci s platební bránou GoPay. Přijímáme platby platebními kartami a pomocí platebních tlačítek českých bank. Služba je určena pro registrované i neregistrované klienty.

Byť jsou online platby například v e-shopech už delší čas běžné, u kurýrních služeb tomu zdaleka tak není. V Mesíku neustále pracujeme na inovacích a zkvalitňování služeb a proto jsme tuto možnost prostě museli zavést jako jedna z prvních expresních kurýrních služeb. Doufáme že Vám tak trochu ulehčíme v každodenním shonu. Upozornění: v případě platby online nepočítáme naší standardní slevu 5% za online objednávku.

Váš Mesík

03.10.2014

Už 4 měsíce používáme v ostrém provozu mobilní aplikaci pro sledování kurýrů a zásilek

Od konce jara jsou naši kurýři online propojeni s dispečinkem pomocí pro naší kurýrní službu vyvinuté mobilní aplikace. Nasazení v ostrém provozu předcházel několikaměsíční vývoj a testovaní. Aplikace umožňuje předávání informací mezi dispečinkem a kurýrem v reálném čase a mimo jiné, díky eliminaci prodlev a vyloučení možných lidských chyb při komunikaci přes vysílačku, výrazně urychlila a zpřesnila aktualizaci údajů o zásilkách v našem online systému. Na přesnost údajů o časech vyzvednutí a doručení se nyní můžete spolehnout ještě více než dříve. Systém nám také umožňuje sledovat kde se vaše zásilka právě nachází. Do budoucna připravujeme další zajímavé možnosti využití, které se přímo projeví i v nových službách pro vás, naše klienty.

Váš Mesík

Všechna práva vyhrazena © www.mesik.cz 2008 - 2020 Nahlásit chybu / návrh

Nahlásit







Děkujeme za Váš podnět. Budeme se jím zabývat co nejdříve.