-
1. Jak rychle vyzvedne Mesík objednanou zásilku ?
Zásilky vyzvedáváme v nejkratším možném termínu v závislosti na naléhavosti, samozřejmě upřednostňujeme urgentní zásilky před standardními. Průměrná doba vyzvednutí pro expresní zásilky se pohybuje v rozmezí 15-30 minut, u standardních zásilek je to cca dvojnásobek. V případě ECONOMY zásilek s časem doručení do 360 minut může vyzvedávka trvat i několik hodin.
-
2. Jak mají být zásilky zabaleny ?
Zásilky musí být zabaleny proti poškození v čistém obalu a vždy nadepsány přesnou adresou místa doručení, v případě meziměstských zásilek žádáme o telefonický kontakt. Kurýři nejsou povinni nesprávně zabalené nebo neoznačené zásilky převzít z důvodu možných rizik, ztráty atd.
-
3. Co když není zásilka připravena ?
V případě, že není zásilka připravena není kurýr povinen čekat déle, než 10 minut - pokud čekání nebylo předem dohodnuto s operátorem. Následuje ukončení zakázky a je nutné objednat novou zásilku ve chvíli jejího připravení k odvozu. Toto opatření je z důvodu zamezení prodlení ostatních zásilek. Nedoporučujeme objednávat nepřipravené zásilky.
-
4. Co když není adresát zastižen ?
Předně je důležité, aby byl příjemce zásilky o doručení v předpokládaném čase odesíltelem informován. Není-li příjemce zásilky přítomen, informujeme telefonicky neprodleně odesílatele a dohodneme další postup: opakované doručení nebo vrácení zásilky na místo odeslání.
-
5. Může kurýr přijmout zásilku bez objednání ?
Kurýr není oprávněn přijmout neobjednanou zásilku. Veškeré objednávky je nutné provádět výhradně on-line nebo telefonicky 222 960 800.
-
6. Co se stane s předávacím protokolem, dodacím listem ?
Pokud je součástí Vaší zásilky předávací protokol či dodací list a nebudete vyžadovat okamžité doručení zpět, automaticky jej uchováme a počátkem následujícího měsíce Vám jej doručíme našim kurýrem - jedná se o placenou službu, tarif ECONOMY. V případě většího množství odesílaných zásilek vracíme předávací protokoly během několika pracovních dnů pravidelně dle dohody.
-
7. Informujete o zpoždění zásilky ?
Ohledně prodlení informujeme zákazníky telefonicky před limitem doručení, v případě dopravních komplikací apod. ihned po objednávce.
-
8. Jak často zasíláte dobírky ?
2x měsíčně počátkem týdne zasíláme dobírky na účty našich zákazníků. Variabilní symbol je vždy ID zakázky nebo přímo VS uveden v objednávce.
-
9. Lze získat lepší cenové podmínky ?
Ano, kriteriem pro získání výhodných cenových podmínek je vyšší objem zakázek, lokalita (sídlo společnosti) a dobrá platební morálka. Napište na obchod@mesik.cz poptávku, obratem obdržíte návrh řešení pro porovnání s konkurencí.
-
10. Potvrdíte mi doručení zásilky ?
Ano, v objednávce uveďte potvrzení o doručení - SMS a e-mailem je zdarma, Call Back (volání na zvolené telefonní číslo) za cenu 15,-Kč.
-
11. Co přináší registrace na www.mesik.cz ?
Především absolutní přehled objednaných zásilek, fulltextové vyhledávání, export veškerých dat do MS Excel k archivaci, adresář pro rychlé objednání, přehled faktur a správu uživatelů.
-
12. Jak se dozvíme o změnách sovisejících se zásilkami ?
Veškeré změny týkající se zásilek jako je nezastižení Adresáta, zpětné doručení, čekání, navýšení ceny v souvislosti s čekáním nebo manipulací s nákladem či změnu kategorie zásilky z důvodu požadování jiného času doručení než bylo původně zadáno se dozvíte v on-line systému v poznámce k příslušné zásilce. Naši operátoři nejsou povinni Vás o změně informovat jinou formou, není-li určeno jinak.
-
13. Jak je to s vyzvednutím nebo doručením zásilky na přesný čas ?
Samozřejmě tuto službu nabízíme, je zpoplatněna částkou 60,-Kč a je možné ji využít pro všechny kategorie zásilek vyjma ECONOMY po Praze a NORMAL ČR + NORMAL SK.
-
14. Co jsou to hromadné zásilky ?
Počet zásilek přesahující 10ks najednou s delší dobou doručení, zpravidla do 24h. Objednávku hromadných zásilek požadujeme min. 24h předem. Cena hromadných zásilek je nižší o 20% oproti nejnižším sazbám, nad 50ks předem objednaných zásilek přistupujeme k nabídce individuálně.
-
15. Jak jsou účtovány zásilky mimo Prahu ?
EXPRESS zásilky účtujeme dle sazby za km tam a zpět podle zvolené kategorie - velikosti zásilky. Za blízké okolí Prahy účtujeme min. 350,-Kč / 180min, RACE do 90min +50% příplatek, platí též o víkendech a svátcích. NORMAL zásilky do druhého pracovního dne již od 390,-Kč po celé ČR. Bližší informace Vám kdykoli sdělí naše dispečerky.
-
16. Co když zaplatím pozdě fakturu za služby?
Náš systém Vás po prodlení upozorní e-mailem. Pokud na výzvu nezareagujete, za další zásilky budeme požadovat zaplacení přepravy hotově. Obnovení služeb na fakturu je možné až po zaplacení dluhu. V případě nereagování na výzvy řešíme případy individuálně právní cestou.