Menu Toggle menu
Mesík - kurýrní služba
  • Ceník
  • Novinky
  • VOP
  • GDPR
  • Kontakty

+420 222 960 800

Přihlásit

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Zapomenuté heslo

Objednat zásilku bez přihlášení

Payment methods

Sledovat zásilku

Zjistit cenu

Často kladené otázky

Cookies

Používáme cookies

Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu.
Nastavení

Podrobné nastavení

Tyto soubory cookie jsou nezbytné pro fungování webových stránek, není tedy možné je zakázat. Obvykle se nastavují v reakci na akci, kterou na webu sami provedete, jako je nastavení zabezpečení, přihlášení a vyplňování formulářů. Svůj prohlížeč můžete nastavit tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich zasílal upozornění. Mějte na paměti, že některé stránky nebudou bez těchto souborů fungovat. Tyto soubory cookie neukládají žádné informace, které lze přiřadit konkrétní osobě. Tyto soubory cookie můžeme nastavit my nebo poskytovatelé třetích stran, jejichž služby na webu využíváme. Tyto soubory cookie neukládají žádné informace, které lze přiřadit konkrétní osobě.

Tyto soubory cookie se používají ke zlepšení fungování webových stránek. Umožňují nám rozpoznat a sledovat počet návštěvníků a sledovat, jak návštěvníci web používají. Pomáhají nám zlepšovat způsob, jakým webové stránky fungují, například tím, že uživatelům umožňují snadno najít to, co hledají. Tyto soubory cookie neshromažďují informace, které by vás mohly identifikovat. Pomocí těchto nástrojů analyzujeme a pravidelně zlepšujeme funkčnost našich webových stránek. Získané statistiky můžeme využít ke zlepšení uživatelského komfortu a k tomu, aby byla návštěva webu pro vás jako uživatele zajímavější.

Používají se ke sledování preferencí webu uživatele za účelem cílení reklamy, tj. zobrazování marketingových a reklamních sdělení (i na stránkách třetích stran), které mohou návštěvníka webu zajímat, v souladu s těmito preferencemi. Marketingové cookies využívají nástroje externích společností. Tyto marketingové soubory cookie budou použity pouze s vaším souhlasem.


  • 1. Jak rychle vyzvedne Mesík objednanou zásilku ?

    Zásilky vyzvedáváme v nejkratším možném termínu v závislosti na naléhavosti, samozřejmě upřednostňujeme urgentní zásilky před standardními. Průměrná doba vyzvednutí pro expresní zásilky se pohybuje v rozmezí 15-30 minut, u standardních zásilek je to cca dvojnásobek. V případě ECONOMY zásilek s časem doručení do 360 minut může vyzvedávka trvat i několik hodin.

  • 2. Jak mají být zásilky zabaleny ?

    Zásilky musí být zabaleny proti poškození v čistém obalu a vždy nadepsány přesnou adresou místa doručení, v případě meziměstských zásilek žádáme o telefonický kontakt. Kurýři nejsou povinni nesprávně zabalené nebo neoznačené zásilky převzít z důvodu možných rizik, ztráty atd.

  • 3. Co když není zásilka připravena ?

    V případě, že není zásilka připravena není kurýr povinen čekat déle, než 10 minut - pokud čekání nebylo předem dohodnuto s operátorem. Následuje ukončení zakázky a je nutné objednat novou zásilku ve chvíli jejího připravení k odvozu. Toto opatření je z důvodu zamezení prodlení ostatních zásilek. Nedoporučujeme objednávat nepřipravené zásilky.

  • 4. Co když není adresát zastižen ?

    Předně je důležité, aby byl příjemce zásilky o doručení v předpokládaném čase odesíltelem informován. Není-li příjemce zásilky přítomen, informujeme telefonicky neprodleně odesílatele a dohodneme další postup: opakované doručení nebo vrácení zásilky na místo odeslání.

  • 5. Může kurýr přijmout zásilku bez objednání ?

    Kurýr není oprávněn přijmout neobjednanou zásilku. Veškeré objednávky je nutné provádět výhradně on-line nebo telefonicky 222 960 800.

  • 6. Co se stane s předávacím protokolem, dodacím listem ?

    Pokud je součástí Vaší zásilky předávací protokol či dodací list a nebudete vyžadovat okamžité doručení zpět, automaticky jej uchováme a počátkem následujícího měsíce Vám jej doručíme našim kurýrem - jedná se o placenou službu, tarif ECONOMY. V případě většího množství odesílaných zásilek vracíme předávací protokoly během několika pracovních dnů pravidelně dle dohody.

  • 7. Informujete o zpoždění zásilky ?

    Ohledně prodlení informujeme zákazníky telefonicky před limitem doručení, v případě dopravních komplikací apod. ihned po objednávce.

  • 8. Jak často zasíláte dobírky ?

    2x měsíčně počátkem týdne zasíláme dobírky na účty našich zákazníků. Variabilní symbol je vždy ID zakázky nebo přímo VS uveden v objednávce.

  • 9. Lze získat lepší cenové podmínky ?

    Ano, kriteriem pro získání výhodných cenových podmínek je vyšší objem zakázek, lokalita (sídlo společnosti) a dobrá platební morálka. Napište na obchod@mesik.cz poptávku, obratem obdržíte návrh řešení pro porovnání s konkurencí.

  • 10. Potvrdíte mi doručení zásilky ?

    Ano, v objednávce uveďte potvrzení o doručení - SMS a e-mailem je zdarma, Call Back (volání na zvolené telefonní číslo) za cenu 15,-Kč.

  • 11. Co přináší registrace na www.mesik.cz ?

    Především absolutní přehled objednaných zásilek, fulltextové vyhledávání, export veškerých dat do MS Excel k archivaci, adresář pro rychlé objednání, přehled faktur a správu uživatelů.

  • 12. Jak se dozvíme o změnách sovisejících se zásilkami ?

    Veškeré změny týkající se zásilek jako je nezastižení Adresáta, zpětné doručení, čekání, navýšení ceny v souvislosti s čekáním nebo manipulací s nákladem či změnu kategorie zásilky z důvodu požadování jiného času doručení než bylo původně zadáno se dozvíte v on-line systému v poznámce k příslušné zásilce. Naši operátoři nejsou povinni Vás o změně informovat jinou formou, není-li určeno jinak.

  • 13. Jak je to s vyzvednutím nebo doručením zásilky na přesný čas ?

    Samozřejmě tuto službu nabízíme, je zpoplatněna částkou 60,-Kč a je možné ji využít pro všechny kategorie zásilek vyjma ECONOMY po Praze a NORMAL ČR + NORMAL SK.

  • 14. Co jsou to hromadné zásilky ?

    Počet zásilek přesahující 10ks najednou s delší dobou doručení, zpravidla do 24h. Objednávku hromadných zásilek požadujeme min. 24h předem. Cena hromadných zásilek je nižší o 20% oproti nejnižším sazbám, nad 50ks předem objednaných zásilek přistupujeme k nabídce individuálně.

  • 15. Jak jsou účtovány zásilky mimo Prahu ?

    EXPRESS zásilky účtujeme dle sazby za km tam a zpět podle zvolené kategorie - velikosti zásilky. Za blízké okolí Prahy účtujeme min. 350,-Kč / 180min, RACE do 90min +50% příplatek, platí též o víkendech a svátcích. NORMAL zásilky do druhého pracovního dne již od 390,-Kč po celé ČR. Bližší informace Vám kdykoli sdělí naše dispečerky.

  • 16. Co když zaplatím pozdě fakturu za služby?

    Náš systém Vás po prodlení upozorní e-mailem. Pokud na výzvu nezareagujete, za další zásilky budeme požadovat zaplacení přepravy hotově. Obnovení služeb na fakturu je možné až po zaplacení dluhu. V případě nereagování na výzvy řešíme případy individuálně právní cestou.

  • Zpět na hlavní stranu

Kurýrní služba Mesík

Zásilky pro Vás rozvážíme od roku 2005.
Specializujeme se na expresní doručování po Praze, ČR a Evropě.
Nabízíme Vám non stop servis a možnost přizpůsobení služeb na míru.

Jste právě v zahraničí a potřebujete rychle přivézt náhradní klíče od auta? Potřebujete odvézt kolo do servisu? Vyřídit výpis z obchodního rejstříku? Převézt paletu tiskovin? Jste velká firma a chtěli byste objednávat zásilky přímo ve vašem informačním systému a napojit ho na naše API? A k tomu všechny zásilky a jejich historii sledovat v našem rozsáhlém online systému se spoustou možností? Velké ani malé objednávky pro nás nejsou žádný problém, každému klientovi věnujeme maximální péči.
Vyzkoušejte si nás!

Praha od 74 Kč
ČR od 350 Kč
EU od 9 Kč/km

Všechna práva vyhrazena © www.mesik.cz 2025 | Hill's

Rychlé menu v patičce

  • Ceník
  • Novinky
  • VOP
  • GDPR
  • Kontakty
Nahlásit chybu - návrh

Nahlásit

Děkujeme za Váš podnět. Budeme se jím zabývat co nejdříve.

banner DaPam.cz
banner REMAX - Renáta Mirovská