Přihlášení

Zapomenuté heslo

Jednorázová zásilka

Vytvořit jednorázovou zásilku Payment methods

Registrace

Výhody registrace jsou:
  • pokročilá správa objednávek
  • rozsáhlá historie zásilek
  • možnost platby převodem
Novinky
03.10.2014

Už 4 měsíce používáme v ostrém provozu mobilní aplikaci pro sledování kurýrů a zásilek

Od konce jara jsou naši kurýři online propojeni s dispečinkem pomocí pro naší kurýrní službu vyvinuté mobilní aplikace. Nasazení v ostrém provozu předcházel několikaměsíční vývoj a testovaní. Aplikace umožňuje předávání informací mezi dispečinkem a kurýrem v reálném čase a mimo jiné, díky eliminaci prodlev a vyloučení možných lidských chyb při komunikaci přes vysílačku, výrazně urychlila a zpřesnila aktualizaci údajů o zásilkách v našem online systému. Na přesnost údajů o časech vyzvednutí a doručení se nyní můžete spolehnout ještě více než dříve. Systém nám také umožňuje sledovat kde se vaše zásilka právě nachází. Do budoucna připravujeme další zajímavé možnosti využití, které se přímo projeví i v nových službách pro vás, naše klienty.

Váš,
Mesík

11.06.2014

Nově přijímáme online objednávky s termínem vyzvednutí hned až do 21:00

Vážení klienti,
od 16.6. prodlužujeme dobu kdy je možné online objednat zásilku s vyzvednutím ihned z 19:00 na 21:00, po 21:00 je nutno takové zásilky objednávat telefonicky. Po 21:00 můžete online objednávat zásilky nejdříve na následující den od 07:00

Doufáme že Vám toto vylepšení pomůže při Vaší práci. Online objednávky jsou pohodlnější a často i rychlejší než telefonické a na každou online objednávku u nás také dostanete 5% slevu. Online provoz 24/7 připravujeme.

Váš Mesík

09.01.2014

Zkrátili jsme dobu potřebnou k odeslání vybraných dobírek na Váš účet

Všimli jste si, že jsme na konci minulého roku zkrátili maximální dobu pro odeslání vybraných dobírek o 1 týden?
Dobírky odesíláme pravidelně každých 14 dní v pondělí. Nově edy odesíláme už i dobírky vybrané v předchozím týdnu. Nejzazší lhůta pro vrácení dobírky je nyní 14 dnů. V budoucnu plánujeme zkrácení lhůty na 7 dnů.

Váš Mesík

16.12.2013

Novinka v systému - nahlášení chyby nebo návrhu na vylepšení

Vážení klienti,
objevili jste při práci chybu našeho systému, které jsme si i přes důkladné testovaní nevšimli? Máte nápad na vylepšení našeho webu? Dejte nám to vědět. Nově na našich stránkách formulář pro nahlášení chyby či nápadu. Link "Nahlásit chybu / návrh" najdete v horní i spodní části našich stránek na pravé straně.

01.11.2013

Novinka v systému - nejpoužívanější adresy z adresáře se zobrazují na prvním místě

Vážení klienti,
nově se vám v objednávce zásilky při výběru z adresáře zobrazují na prvních místech nejčastěji používané adresy.

17.09.2013

Novinka v systému - jméno osoby, která převzala zásilku

Vážení klienti,
často se stává že zásilku přebírá jiná osoba než adresát. Jméno a podpis přebírajícího je vždy možné dohledat na zásilkových listech. Nově najdete jméno přebírajícího i v online přehledu Vašich zásilek ihned po doručení.

10.09.2013

Hledáme kurýry - motocykl a pick-up

Do svého týmu hledáme kurýry s vlastním motocyklem nebo automobilem pick-up. Podmínkou je slušné vystupování a chuť pracovat. Kurýři s praxí vítáni. Nabízíme férové jednání a včasné platby. Bližší informace na našem dispečinku, email: operator@mesik.cz, telefon: 222 960 800

17.06.2013

Novinka v systému - kopie údajů z odeslané zásilky

Vážení klienti,
nově máme pro Vás v systému možnost zadat novou zásilku zkopírováním údajů z už dříve zadané zásilky pomocí tlačítka COPY v přehledu zásilek.

18.12.2012

Novinky v systému - zasílání výpisu zásilek a možnost upozornit adresáta na přepravovanou zásilku

Vážení klienti,
připravili jsme v systému 2 novinky pro Váš větší komfort.

1 - V novém menu "Profil & uživatelé / Nastavení výpisů" si nyní můžete zapnout zasílání přehledu zásilek ve formátu XLS na Váš email v pravidelných intervalech (den, týden, 14 dní a měsíc).

2 - Při objednání zásilky nyní můžete využít parametr "Upozornit adresáta" při jehož zapnutí obdrží adresát po objednání zásilky upozornění na email nebo SMS. SMS je samozřejmě zdarma.
Dále v novém menu "Profil & uživatelé / Nastavení upozornění" je možné zvolit si defaultní hodnotu pro toto upozornění pro každou novou objednávku.

08.11.2012

Nově možnost evidovat zásilky a nechat je fakturovat na různá střediska v rámci jedné firmy

Vážení klienti, pro lepší evidenci nákladů na kurýry ve Vaší firmě jsme pro Vás připravili možnost evidence, třídění a fakturace zásilek dle Vámi zvolených středisek.
Firemní administrátor (nebo Mesík) má možnost v profilu definovat firemní střediska. Dále má možnost zapnout vyžadování zadání střediska při každé objednávce - aby na to objednávající nezapomínali. Střediska u zásilek je možné zpětně měnit či přidávat v přehledu zásilek až do okamžiku fakturace.
Na zásilky pro různá střediska Vám pak budou automaticky vystaveny jiné faktury. Doufáme že Vám tato novinka opět trochu zpříjemní práci s v našem systému.

Všechna práva vyhrazena © www.mesik.cz 2008 - 2014 Nahlásit chybu / návrh

Nahlásit







Děkujeme za Váš podnět. Budeme se jím zabývat co nejdříve.