Přihlášení

Zapomenuté heslo

Jednorázová zásilka

Vytvořit jednorázovou zásilku Payment methods

Registrace

Výhody registrace jsou:
  • pokročilá správa objednávek
  • rozsáhlá historie zásilek
  • možnost platby převodem
Důležité
27.11.2014 - 19:07

Nově u Mesíka možnost bezhotovostních online plateb za zásilky

V objednávce volte způsob platby "online", více informací najdete níže v novinkách ...

Novinky
27.11.2014

Předvánoční novinka - plaťte za zásilky i online!

Potřebujete v předvánočním shonu rychle odvézt zásilku? Zapoměli jste něco doma? Potřebujete si poslat pro dárek do obchodu? Dopravní situace v Praze je zoufalá? Hodil by se Vám kurýr ale nemáte registraci u kurýrní služby a nemáte možnost nebo čas zaplatit za zásilku v hotovosti? Pak prostě na našem webu objednejte kurýra bez nutnosti registrace a zaplaťte online!

Máte u Mesíka registrován účet ale chcete si objednat soukromou zásilku, která zůstane v přehledech Vašeho účtu, ale nebude ve fakturačním vyúčtování? I v takovém případě můžete použít online platbu.

Mesík Vám přináší možnost bezhotovostních online plateb za zásilky ve spolupráci s platební bránou GoPay. Přijímáme platby platebními kartami a pomocí platebních tlačítek českých bank. Služba je určena pro registrované i neregistrované klienty.

Byť jsou online platby například v e-shopech už delší čas běžné, u kurýrních služeb tomu zdaleka tak není. V Mesíku neustále pracujeme na inovacích a zkvalitňování služeb a proto jsme tuto možnost prostě museli zavést jako jedna z prvních expresních kurýrních služeb. Doufáme že Vám tak trochu ulehčíme v každodenním shonu. Upozornění: v případě platby online nepočítáme naší standardní slevu 5% za online objednávku.

Váš Mesík

03.10.2014

Už 4 měsíce používáme v ostrém provozu mobilní aplikaci pro sledování kurýrů a zásilek

Od konce jara jsou naši kurýři online propojeni s dispečinkem pomocí pro naší kurýrní službu vyvinuté mobilní aplikace. Nasazení v ostrém provozu předcházel několikaměsíční vývoj a testovaní. Aplikace umožňuje předávání informací mezi dispečinkem a kurýrem v reálném čase a mimo jiné, díky eliminaci prodlev a vyloučení možných lidských chyb při komunikaci přes vysílačku, výrazně urychlila a zpřesnila aktualizaci údajů o zásilkách v našem online systému. Na přesnost údajů o časech vyzvednutí a doručení se nyní můžete spolehnout ještě více než dříve. Systém nám také umožňuje sledovat kde se vaše zásilka právě nachází. Do budoucna připravujeme další zajímavé možnosti využití, které se přímo projeví i v nových službách pro vás, naše klienty.

Váš Mesík

11.06.2014

Nově přijímáme online objednávky s termínem vyzvednutí "ihned" až do 21:00

Vážení klienti,
od 16.6. prodlužujeme dobu kdy je možné online objednat zásilku s vyzvednutím ihned z 19:00 na 21:00, po 21:00 je nutno takové zásilky objednávat telefonicky. Po 21:00 můžete online objednávat zásilky nejdříve na následující den od 07:00

Doufáme že Vám toto vylepšení pomůže při Vaší práci. Online objednávky jsou pohodlnější a často i rychlejší než telefonické a na každou online objednávku u nás také dostanete 5% slevu. Online provoz 24/7 připravujeme.

Váš Mesík

09.01.2014

Zkrátili jsme dobu potřebnou k odeslání vybraných dobírek na Váš účet

Všimli jste si, že jsme na konci minulého roku zkrátili maximální dobu pro odeslání vybraných dobírek o 1 týden?
Dobírky odesíláme pravidelně každých 14 dní v pondělí. Nově edy odesíláme už i dobírky vybrané v předchozím týdnu. Nejzazší lhůta pro vrácení dobírky je nyní 14 dnů. V budoucnu plánujeme zkrácení lhůty na 7 dnů.

Váš Mesík

16.12.2013

Novinka v systému - nahlášení chyby nebo návrhu na vylepšení

Vážení klienti,
objevili jste při práci chybu našeho systému, které jsme si i přes důkladné testovaní nevšimli? Máte nápad na vylepšení našeho webu? Dejte nám to vědět. Nově na našich stránkách formulář pro nahlášení chyby či nápadu. Link "Nahlásit chybu / návrh" najdete v horní i spodní části našich stránek na pravé straně.

01.11.2013

Novinka v systému - nejpoužívanější adresy z adresáře se zobrazují na prvním místě

Vážení klienti,
nově se vám v objednávce zásilky při výběru z adresáře zobrazují na prvních místech nejčastěji používané adresy.

17.09.2013

Novinka v systému - jméno osoby, která převzala zásilku

Vážení klienti,
často se stává že zásilku přebírá jiná osoba než adresát. Jméno a podpis přebírajícího je vždy možné dohledat na zásilkových listech. Nově najdete jméno přebírajícího i v online přehledu Vašich zásilek ihned po doručení.

10.09.2013

Hledáme kurýry - motocykl a pick-up

Do svého týmu hledáme kurýry s vlastním motocyklem nebo automobilem pick-up. Podmínkou je slušné vystupování a chuť pracovat. Kurýři s praxí vítáni. Nabízíme férové jednání a včasné platby. Bližší informace na našem dispečinku, email: operator@mesik.cz, telefon: 222 960 800

17.06.2013

Novinka v systému - kopie údajů z odeslané zásilky

Vážení klienti,
nově máme pro Vás v systému možnost zadat novou zásilku zkopírováním údajů z už dříve zadané zásilky pomocí tlačítka COPY v přehledu zásilek.

18.12.2012

Novinky v systému - zasílání výpisu zásilek a možnost upozornit adresáta na přepravovanou zásilku

Vážení klienti,
připravili jsme v systému 2 novinky pro Váš větší komfort.

1 - V novém menu "Profil & uživatelé / Nastavení výpisů" si nyní můžete zapnout zasílání přehledu zásilek ve formátu XLS na Váš email v pravidelných intervalech (den, týden, 14 dní a měsíc).

2 - Při objednání zásilky nyní můžete využít parametr "Upozornit adresáta" při jehož zapnutí obdrží adresát po objednání zásilky upozornění na email nebo SMS. SMS je samozřejmě zdarma.
Dále v novém menu "Profil & uživatelé / Nastavení upozornění" je možné zvolit si defaultní hodnotu pro toto upozornění pro každou novou objednávku.

Všechna práva vyhrazena © www.mesik.cz 2008 - 2014 Nahlásit chybu / návrh

Nahlásit







Děkujeme za Váš podnět. Budeme se jím zabývat co nejdříve.